تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


متولدین شهریور

یکشنبه,27مرداد1398

متولدین آخرین فصل تابستان معمولا افرادی شاد و سرحال و پر انرژی، وظیفه شناس، سالم و تندرست، اهل سازش، فعال و کمال گرا، صبور و آرام، اهل اعتدال و میانه روی، متکی بنفس، قابل انعطاف، وفادار و از طرفی حساس و وسواسی هستند؛ شهریور ماهی ها معمولا با شرم و حیا، با انضباط و مستقل، کاردان و لایق، خود کفا، پر توقع، اهل همدردری، زود رنج، قاطع، دوراندیش و خیر خواه هستند...

متولدین شهریور

اعتقادات مردم نسبت به پیش بینی و طالع بینی متفاوت است، برخی این موضوع را آنقدر جدی می گیرند که نمی توان عقایدشان را عوض کرد و برخی اصلا برایشان مهم نیست که اجرام آسمانی و ماه ها چه می گویند و با اعتماد بنفس به زندگی خود ادامه می دهند، که البته نظر هر شخص محترم است و باید به عقاید یکدیگر احترام بگذاریم؛

در این وبلاگ قصد داریم در مورد خصوصیات متولدین شهریور صحبت کنیم:

خصوصیات شهریور ماهی ها

متولدین آخرین فصل تابستان معمولا افرادی شاد و سرحال و پر انرژی، وظیفه شناس، سالم و تندرست، اهل سازش، فعال و کمال گرا، صبور و آرام، اهل اعتدال و میانه روی، متکی بنفس، قابل انعطاف، وفادار و از طرفی حساس و وسواسی هستند؛

شهریور ماهی ها معمولا با شرم و حیا، با انضباط و مستقل، کاردان و لایق، خود کفا، پر توقع، اهل همدردری، زود رنج، قاطع، دوراندیش و خیر خواه هستند.

یک شهریور ماهی می تواند آنچنان تودار باشد که بنظر برسد از برخورد با دیگران منع شده ولی وقتی به عشق واقعی خود برسد، دیگر این ویژگی او را نخواهید دید، او به راحتی در عشق فریب نمی خورد چون می داند چه می خواهد.

متولدین شهریور خواهان برخوردای از یک زندگی آرام و بدون ماجرا هستند، از این رو دوست ندارند در کانون توجهات دیگران قرار بگیرند، برای چنین انسان فداکار و مهربانی، تحمل سختی بسیار ارزشمند است.

 

خصوصیات زن متولد شهریور

زنان شهریوری بسیار احساساتی، خوش قلب، خواستار عشق واقعی و وفادار به همسر و خانواده اند، زنان متولد شهریور افرادی بی ریا و پاک دل و رک و رو راست اند، در مناسبات خود با او سعی کنید از جر و بحث پرهیز نمایید، او در هیچ کاری زیاده روی نمی کند و خوب می تواند از خود مراقبت کند.

زن شهریوری معمولا رفتاری آرام و توأم با متانت دارد ولی اگر از دست کسی عصبانی شود ممکن است داد و قال هم به راه بیندازد، او کمی خجالتی است و زیاد اهل خود ستایی و تظاهر و خودنمایی نیست و خیلی اهل سخنرانی در میان جمع نیست و دست و پای خود را گم می کند، اما این زن بسیار تیز هوش است و بارحتی فریب چاپلوسی های دیگران را نمی خورد.

 

خصوصیات مرد متولد شهریور

مردان متولد شهریور عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند، آنها اغلب افرادی مرتب و منظم هستند، این مردان اغلب پول فراوان بدست می آورند، اما بعضاً آنرا در جای غیر ضروری خرج می کنند.

آتش عشق مردان شهریوری بسیار کم شعله اما جاودانه و با حرارت است، برانگیختن احساسات این مردان کار دشواری است، او حتی می تواند سالهای سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد به زندگی خود ادامه دهد اما او به کوچکترین چیزهایی که مرد علاقه همسرش است فکر می کند و به آنها اهمیت می دهد.

مردان شهریوری معمولا افرادی شوخ طبع و دل پاکند اما زبانی تند دارند، همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه اند، این مردان اغلب، دوست و دشمنشان را به خوبی تشخیص نمی دهند و گاه گرفتار تهمت می شوند.

 

اگر در بین اعضای خانواده یا دوستان و آشنایانتان افرادی هستند که در این ماه دوست داشتنی تابستانی متولد شده اند می توانید جشن تولدی متفاوت و خاطره انگیز با تم تولد مورد علاقه و مناسب با سن و جنسیتشان در نظر بگیرید.

سورساتان اولین و بزرگترین تولید کننده تم تولد در ایران دارای زیباترین و متنوع ترین تم هاست، این تم ها دارای اقلام بسیار و کاملی بوده و در دسته بندی های تم تولد دخترانه - تم تولد پسرانه - تم تولد بزرگسال - تم های فوتبالی - تم های مناسبتی قرار دارند.

برای مشاهده تم های سورساتان و آشنایی با انواع آنها می توانید به سایت سورساتان مراجعه بفرمایید.

 

 

 











اشتراک گزاری در: