تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


متولدین خرداد

دوشنبه,30اردیبهشت1398

متولدین آخرین ماه بهار، معمولا افرادی باهوش، اهل تنوع، غیر پایدار، پر انرژی، کنجکاو و عاشق کارهای فکری هستند؛ متولدین خرداد دارای شخصیّت دوتایی، بی ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمی‌کند، عاشق معاشرت و مسافرت، سر به هوا، نا آرام، در جستجوی مطالب جدید، واقعاً با سلیقه، ماهر، آدم شناس، عاشق برنامه‌های کوتاه مدت، منطقی، از کار طولانی خسته می‌شود، قابل انعطاف، خوش سر و زبان، ماجراجو و بی ثبات، شیک پوش، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل معاشرت، رویائی و بی قرار هستند...

متولدین خرداد

ویژگیهای متولدین خرداد

متولدین آخرین ماه بهار، معمولا افرادی باهوش، اهل تنوع، غیر پایدار، پر انرژی، کنجکاو و عاشق کارهای فکری هستند؛ متولدین خرداد دارای شخصیّت دوتایی، بی ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمی‌کند، عاشق معاشرت و مسافرت، سر به هوا، نا آرام، در جستجوی مطالب جدید، واقعاً با سلیقه، ماهر، آدم شناس، عاشق برنامه‌های کوتاه مدت، منطقی، از کار طولانی خسته می‌شود، قابل انعطاف، خوش سر و زبان، ماجراجو و بی ثبات، شیک پوش، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل معاشرت، رویائی و بی قرار هستند.

خصلت‌های‌ خوب‌ خرداد ماهی ها آن‌ چنان‌ جذاب‌ و گیرا هستند که‌ به‌ آسانی‌ افراد را به‌ سمت‌ خودشان‌ جلب‌ می‌کنند، می گویند متولدین خرداد دوست داشتنی ترین دو شخصیتی های دنیا هستند که اگر روی دنده خوش خلقی باشند، بهترین و لذت بخش ترین ساعات زندگیتان را با آنها می گذرانید و از بذله گویی و شوخ طبعی شان لذت می برید، اما اگر شانس با شما یار نباشد و دوست خردادی شما از روی دنده چپ بلند شده باشد، با هیچ ترفندی نمی توانید بد عنقی، بی حوصلگی و بد اخلاقی اش را تحمل کنید؛ پیشنهاد می کنیم در این مواقع خیلی دور و بر او نچرخید و کمی تنهایش بگذارید، چون خودش بلد است چطور حال خود را بهتر کند.

آنها با یک دنیا شور و شوق غعالیت های جدید را آغاز می کنند، ولی از آنجایی که کمی بی دقت و کم تلاش هستند و دائما از شاخه ای به شاخه دیگر می پرند و می خواهند چیزهای جدید را تجربه نمایند، درست مثل یک پروانه که از گلی به گل دیگر در حال رقص و پرواز است، بی هدف و بی دلیل بدون آنکه یک کار را به پایان برساند، آن را نیمه کاره رها کرده و به سراغ کار دیگری می روند؛ تغییر دادن ناگهانی در وسط جریان کار، یکی دیگر از خصلت های عجیب و غریب متولدین خرداد ماه است که به همین دلیل، تصمیم گیری و ثابت قدم ماندن بایشان دشوار می شود.

 

 

ویژگیهای مردان خردادی

مردان خرداد ماهی اغلب افرادی صبور و کاردان، باذوق، هنر دوست هستند، عیب دیگران را می‎پوشانند و از افراد حسود و بدخواه دلتنگ می‎شوند. مردان متولد خرداد برای فرزندان پدری نرم و مهربان و در زناشوئی و معاشرت با زن، اهل تنوع و ماجرا و خوش صحبتند و علاقه دارند مرموز جلوه کنند.

 

 

ویژگیهای زن خردادی

زن متولد خرداد دارای شخصیت های گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سرو زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات و عاشق تغییر و تحول است؛ او مادری شاد و خندان و عاشق فرزندانش است.

او گاهی خانه دار، تنبل، گاهی جذاب و دلربا، گاهی غمگین و متاثر، گاهی پرحرف و پر سفسطه و گاهی خاموش و کم حرف است.

زن متولد خرداد مانند طوفان و رگبارهای بهاری می ماند، او گاهی پر رعد و برق، گاهی پرشور و خروش و گاه مطبوع ، عطر آمیز و آرام است.

 

 

اگر در میان اطرافیان و عزیزانتان افرادی هستند که در این ماه زیبای بهاری متولد شده اند می توانید تولد جذاب و زیبایی با تم مورد علاقه و مناسب سن او برگزار کنید.

مجموعه سورساتان اولین و بزرگترین تولید کننده تم تولد در ایران دارای متنوع ترین تم هاست، این تم ها دارای اقلام بسیار و کاملی بوده و در دسته بندی های تم های بزرگسال، تم پسرانه، تم دخترانه، تم ورزشی و تم های مناسبتهای قرار دارند.

برای مشاهده تم های سورساتان و آشنایی با انواع آنها می توانید به سایت سورساتان مراجعه بفرمایید.

 











اشتراک گزاری در: