تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


تمامی سفارشات بعد از 13 فروردین ارسال میشود!

متولدین اسفند

شنبه,04اسفند1397

متولدین اسفند دارای سرشتی ملایم، معتدل و خوشایند هستند، آنها به طور اجتناب ناپذیری بدنبال کسب شهرت، آوازه و ثروت هستند. اسفند ماهی های مغرور و دوست داشتنی، افرادی با شخصیت و متین و با روحیه لطیف هستند، در صبر و شکیبایی زبان زد و در رفتار با دیگرانن بسیار سنجیده عمل می کنند، او به پای معشوق فداکاری های بسیار می کند، متولدین اسفند بسیار حساس و رویایی، دارای حس ششم، خیلی آرام و بسیار حساس و رویایی عمل می کنند...

متولدین اسفند

متولدین ماه های مختلف تا حدودی و در برخی جنبه ها شخصیت و عاداتی شبیه به هم دارند، اما برخی از بارزترین عادات خوب و بد آنها بر اساس طالع بینی نجومی، که تاثیری بر رابطه عاطفی شان نیز می گذارد، برایتان آورده ایم. در این وبلاگ قصد داریم شما را با خصوصیات بارز اسفند ماهی ها آشنا کنیم.

 

ویژگی بهمن ماهی ها

متولدین اسفند دارای سرشتی ملایم، معتدل و خوشایند هستند، آنها به طور اجتناب ناپذیری بدنبال کسب شهرت، آوازه و ثروت هستند. اسفند ماهی های مغرور و دوست داشتنی، افرادی با شخصیت و متین و با روحیه لطیف هستند، در صبر و شکیبایی زبان زد و در رفتار با دیگرانن بسیار سنجیده عمل می کنند، او به پای معشوق فداکاری های بسیار می کند، متولدین اسفند بسیار حساس و رویایی، دارای حس ششم، خیلی آرام و بسیار حساس و رویایی عمل می کنند.

 

 

اسفند ماهی ها شیفته ی زیبایی و طبیعت هستند و حس زیبایی شناسی خوبی دارند. این صفات به همراه خلاقیت بالایشان سبب می شود وسایل هنری مانند یک دوربین عکاسی، وسایل ساخت کادویی یا لوازم نقاشی آنها را بسیار خوشحال کند.

 

طالع بینی مرد اسفند

 

 

طالع بینی زن اسفند

 

 

اگر در میان اطرافیان و عزیزانتان افرادی هستند که در این ماه زمستانی متولد شده اند می توانید تولد جذاب و زیبایی با تم مورد علاقه و مناسب سن او برگزار کنید.

مجموعه سورساتان اولین و بزرگترین تولید کننده تم تولد در ایران دارای متنوع ترین تم هاست، این تم ها دارای اقلام بسیار و کاملی هستند در دسته بندی های تم های بزرگسال، تم پسرانه، تم دخترانه، تم ورزشی و تم های مناسبتهای قرار دارند.

برای مشاهده تم های سورساتان و آشنایی با انواع آنها می توانید به سایت سورساتان مراجعه بفرمایید.

 

 

 

 











اشتراک گزاری در: