تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


تمامی سفارشات بعد از 13 فروردین ارسال میشود!

روز پدر و روز مرد

دوشنبه,27اسفند1397

روز پدر و روز مرد

دیگر زمانی به پایان سال نمانده و همه در جنب و جوش و دویدن های پایان سال هستند تا فارغ از مشکلات روزمره و خستگی های یک ساله سبک بال، به استقبال سالی جدید بروند و سال نو را در کنار خانواده به بهترین شکل سپری و از تعطیلات نوروزی استفاده کنند، اما امیدواریم در این دویدن ها و شور و هیجان نزدیک عید روز پدر و روز مرد را که امسال مصادف با آخرین روز سال است را فراموش نکنید.

جشن روز پدر و روز مرد

روز پدر و روز مرد بهترین بهانه برای بزرگداشت و قدردانی از قهرمانان زندگیمان است. روز پدر یا روز مرد امسال روز چهارشنبه، 29 اسفند (13 رجب ) مصادف با ولادت امام علی (ع) است یعنی آخرین روز سال 97، چه چیزی بهتر از اینکه حسن ختام امسالمان چنین روزی باشد و مصادف با شروع سالی نو. 

مگر می شود پدر را فراموش کرد؟ سایه پدر تا نهایت زندگی، همیشه مانند آسمانی آبی و پاک روی سر ماست، دستمان را میگیرد و برای تمام غصه های زندگیمان، درونش پر از آتش می شود. 

پدر از افرادی است که علی رغم اینکه هر روز وظیفه ی کسب درآمد و کار و تلاش برای پیش بردن زندگی خانواده را بر عهده دارد، با فرزندان خود مهربان است و سختی های روزمره را برای خود شیرین می داند. در ایران برای قدردانی از پدران عزیز و از خود گذشته، روز ولادت حضرت علی (ع) را بعنوان روز پدر نامگذاری شده است.

تاریخچه روز پدر

در ایران پیش از انقلاب، روز 24 اسفند خورشیدی، روز تولد رضا شاه، بر پایه گاه شمار ایرانی، روز پدر نامیده می‌شد. پس از انقلاب سال 1357 این روز به 13 رجب قمری یعنی میلاد امام اول شیعیان - علی ابن ابی طالب - تغییر یافت. بسیاری نیز ۴ شهریور یعنی زاد روز کوروش را به عنوان روز ایرانی پدر، جشن می‌گیرند.

هدیه روز پدر

پدر هر کس از دید او بهترین پدر دنیاست. به همین دلیل خیلی‌ها دوست دارند نه تنها برای روز پدر بلکه به مناسبت‌های مختلف بهترین کادو را به پدر یا همسر خود بدهند.

پس از روز مادر، این بار نوبت پدرها است که برایشان برنامه ای ویژه داشته باشیم. روز پدر نزدیک است و همه احتمالا در این فکر هستند که روز پدر را چطور برگزار کنند. بدون شک ، پدران ما در قلب و ذهنمان جای خیلی ویژه ای دارند. اینها احساساتی هستند که با گذر زمان شدت می گیرند و سرانجام روزی می رسد که بچه ها بزرگ می شوند و سر کار می روند. پس از رفتن به سر کار، زندگی شما خیلی شلوغ و خسته کننده می شود و در این هنگام دلتان خیلی هوای گذشته را می کند، و قسمتی از آن گذشته لحظه های خوبیست که با پدرتان به سر برده اید. روز پدر به شما این فرصت را می دهد که دوباره به کودکیتان بازگردید و کارهای جالب انجام بدهید. نمی دانید چه کار بکنید؟ اصلا نگران نباشید زیرا سورساتان مثل همیشه ایده ای جذاب دارد.

بهتر این است تا درآستانه سال نو و شب عید که همه دور هم جمع شده اید جشنی با شکوه برای روز پدر و روز مرد برگزار کنید و با تزیینات ویژه روز پدر و روز مرد و تم خاص مردانه یعنی تم کراوات و تم سبیل این جشن را ماندگار کنید.

روز پدر










اشتراک گزاری در: