تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


روز دختر

چهارشنبه,12تیر1398

روز دختر در تقویم ایرانی برابر با روز تولد حضرت فاطمه معصومه (س) است؛ تاریخ تولد خواهر امام رضا (ع) روز 1 ذوالقعده است. در تقویم شمسی ایران، روز دختر سال 98 برابر است با روز 5 شنبه 13 تیرماه سال 98 .

روز دختر

روز دختر ۹۸ در تقویم ایران

روز دختر در تقویم ایرانی برابر با روز تولد حضرت فاطمه معصومه (س) است؛ تاریخ تولد خواهر امام رضا (ع) روز 1 ذوالقعده است.

در تقویم شمسی ایران، روز دختر سال 98 برابر است با روز 5 شنبه 13 تیرماه سال 98.

در ایران باستان روز دختر و زن همان روز سپندارمذگان یعنی روز 29 اسفنده بوده و به عنوان روز گرامیداشت زن نامگذاری شده است.

روز جهانی دختر

اولین بار سازمان ملل متحد بود که با نامگذاری روز زن تلاش کرد تا نابرابری های جنسیتی را کاهش داده و تلاش نماید این آگاهی به سایر جوامع نیز برسد.

قبلا روز دختر مصادف بود با روز جهانی زن که در تاریخ ۸ مارس یا ۱۷ اسفند برگزار می شد ولی از سال ۲۰۱۱ روز ۱۱ اکبتر هر سال را که مصادف با ۱۹ مهر است را روز دختر نامیده اند.

آداب و روسم روز دختر

در روز دختر هدایایی برای دختران تهیه می شود که این هدایا شامل کادو، شیرینی، گل و حتی فرستادن یک متن زیبا برای او می باشد است.

در این روز معمولا برای این موجودات دوست داشتنی جشن می گیرند و این روز برای خانواده ها و همینطور دختر خانم ها روز مهمی است.

 در این روز می توانید از تم های تولد دخترانه سورساتان برای گرفتن جشن بیاد ماندنی استفاده کنید تا روزی خاطره انگیز برای آنها و خانواده رقم بزنید.

تم های دخترانه

 











اشتراک گزاری در: