تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


تم تولد پسرانه

دوشنبه,12فروردین1398

انتخاب تم تولد پسرانه جدید و زیبا اهمیت زیادی برای برگزاری جشن تولد پسرانه دارد، همانطور که می دانید تزیینات یکی از مهمترین بخش های جشن تولد است که با انتخاب صحیح و مناسب تم تولد ارتباط مستقلی دارد. از این رو در این مطلب قصد داریم مجموعه ایی از جدیدترین مدل های تم جشن تولد پسرانه را معرفی نماییم تا ضمن آشنایی با جدیدترین طرح ها، بتوانید تم تولد مورد نظر را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید...

تم تولد پسرانه

کودکان پسر دنیای هیجان انگیز و جالبی دارند از این رو تمایل دارند این هیجانات را وارد همه مراحل زندگی خود کنند بنابراین بهتر است شما برای تزیین تم تولد فرزند خود از هیجان انگیزترین ایده ها استفاده کنید.

انتخاب تم تولد پسرانه

انتخاب تم تولد پسرانه جدید و زیبا اهمیت زیادی برای برگزاری جشن تولد پسرانه دارد، همانطور که می دانید تزیینات یکی از مهمترین بخش های جشن تولد است که با انتخاب صحیح و مناسب تم تولد ارتباط مستقلی دارد. از این رو در این مطلب قصد داریم مجموعه ایی از جدیدترین مدل های تم جشن تولد پسرانه را معرفی نماییم تا ضمن آشنایی با جدیدترین طرح ها، بتوانید تم تولد مورد نظر را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

انواع تم تولد پسرانه

انواع مختلف تم تولد پسرانه وجود دارد که هر فرد با سلیقه خود و به دلخواه می تواند تم مورد نظر را استفاده نماید. برای تم جشن تولد پسرانه اغلب از رنگ های سرد و همچنین شخصیت های کارتونی و ورزشی که پسرها به آن علاقه دارند استفاده می شود. برای داشتن بهترین انتخاب بعد از اطلاع از علایق کودکتان، سعی کنید تزیینات مناسب و دلخواه را فراهم آورید.

تم جشن تولد پسرانه انواع مختلفی دارد و شما می توانید با کمک این تم ها به زیبایی میز تولد و اتاق تولد و کیک تولد و سایر خوراکی ها را تزیین کنید.

انتخاب تم تولد برای کودکان پسر یکی از سخت ترین کارها است و اگر فرزند شما به مرحله ای رسیده است که می تواند برای انتخاب تم تولدش تصمیم گیری کند بهتر است از نظر او نیز برای گرفتن تصمیم نهایی در خصوص انتخاب تم تولد استفاده کنید.

تم تولد کارتونی

دنیای پسر بچه ها با دنیای کاتونی و انواع برنامه کودک ها آمیخته شده بطوری که بسیاری از پسر بچه ها عاشق برخی از این شخصیت ها هستند، تم جشن تولد پسرانه را بهتر است از بین شخصیت های کارتونی و تم های هیجان انگیز و در عین حال فانتزی انتخاب کنید. برخی از تم های کارتونی پسرانه فروشگاه سورساتان عبارتند از:

تم تولد پسرانه سگهای نگهبان

تم تولد پسرانه بن تن

تم تولد پسرانه ماشین ها

تم تولد پسرانه بتمن

 

تم تولد پسرانه فوتبالی

اغلب کودکان پسر عاشق بازی فوتبال هستند از این رو تم تولد فوتبالی می تواند انتخاب مناسب و ایده آلی برای تزیین جشن تولد آن ها باشد. با کمک این تم زیبا تولد می توانید به تزیین کارت دعوت تولد و تزیین میز تولد و انواع خوراکی ها و .. بپردازید.

تم تولد پرسپولیس

تم تولد استقلال

تم تولد رئال مادرید

تم تولد بارسلونا

انواع تم تولد پسرانه در فروشگاه اینترنتی سورساتان، اولین تولید کننده تم تولد در ایران با تجربه ی کاری در حوزه ی فروش انواع تم تولد پسرانه و لوازم جشن تولد پسرانه از قبیل ظروف یکبار مصرف مخصوص تولد و تزئینات و لوازم جشن تولد در خدمت شما همراهان گرامی می‌باشد.

تم های تولد پسرانه











اشتراک گزاری در: