تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


تمامی سفارشات بعد از 13 فروردین ارسال میشود!

طریقه خالی کردن باد بادکنک فویلی

شنبه,29دی1397

برای خالی کردن بادکنک های فویلی، یک نی بلند را از قسمتی که بادکنک را باد کرده اید به آرامی و تقریبا تا انتهای نی در بادکنک فرو کنید و خیلی آرام بادکنک را با دست فشار دهید تا باد آن خالی شود؛ در این صورت براحتی می توان بادکنکی که باد آن خالی شده است را تا کرد تا جای کمتری اشغال کند تا در مواقع استفاده مجدد، دوباره آن را باد کرد

طریقه خالی کردن باد بادکنک فویلی

بادکنکها از لوازم مرسوم و پرطرفدار برای تزیین هستند و باعث احساس خوب و شاد می شوند، یکی از بادکنک های جدیدی که امروزه رونق زیادی یافته و طرفداران زیادی دارد بادکنک فویلی است.

جنس بادکنکهای فویلی از ورق های نازک متالایز هستند که شبیه کاغذ کادوهای زرورقی اند. این بادکنکها دارای منافذ باز نیستند بنابراین جنس این بادکنکها و داشتن سوپاپ باد، باعث شده ماندگاری این بادکنک ها نسبت به بادکنکهای معمولی بیشتر بوده و امکان خالی کردن باد آن و استفاده مجدد از آنها وجود داشته باشد. بادکنکهای فویلی پر شده با گاز هلیوم حدود یک یا حتی دو هفته حالت خود را حفظ می کنند، بنابراین شما مجبور نیستید نگران آنها باشید و می توانید براحتی پیش از زمان مهمانی خود، آنها را باد کرده و مجلس خود را تزیین کرد.

 

بادکنک فویلی

 

پس از مهمانی و جشن شاید مجبور باشد باد بادکنک های فویلی را خالی کنید تا جای کمتری اشغال کند، اما سوالی که اینجا پیش می آید:

طریقه خالی کردن باد بادکنک فویلی ؟

برای خالی کردن باد بادکنک های فویلی، یک نی بلند را از قسمتی که بادکنک را باد کرده اید به آرامی و تقریبا تا انتهای نی در بادکنک فرو کنید و خیلی آرام بادکنک را با دست فشار دهید تا باد آن خالی شود؛ در این صورت براحتی می توان بادکنکی که باد آن خالی شده است را تا کرد تا جای کمتری اشغال کند تا در مواقع استفاده مجدد، دوباره آن را باد کرد.

فروشگاه اینترنتی سورساتان اولین تولید کننده تم تولد در ایران است که در زمینه تامین لوازم جشن و تولد بسیار فعال است که انواع بادکنکها نیز توسط این مجموعه بفروش می رسد. 

بادکنک های فویلی را از کجا تهیه کنیم؟

بادکنک های فویلی یکی از محصولات پرفروش فروشگاه سورساتان است که در مدل های مختلف: بادکنک فویلی عددی - بادکنک فویلی حروف انگلیسی - بادکنک فویلی شخصیت تم ها و ... موجود است؛ برای مشاهده انواع بادکنکهای فویلی می توانید به فروشگاه اینترنتی سورساتان مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 











اشتراک گزاری در: