تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


متولدین اردیبهشت

دوشنبه,02اردیبهشت1398

متولدین اردیبهشت افرادی خوش رو و خوش برخورد بوده و عموماً مورد توجه دیگران قرار می گیرند، اینان افرادی خانواده دوست بوده، استعداد انجام کارهای عام المنفعه را دارند...

متولدین اردیبهشت

برخی از افراد اعتقادی به پیش بینی و طالع بینی ندارند؛ این که ماه یا سال تولد بتواند تاثیری چشمگیر و تعیین کننده بر روی زندگی ما داشته باشد، بطور قطع درست بنظر نمی رسد، اما نمی شود تاثیر ماه ها و سال تولد روی زندگی و خصوصیات اخلاقی را بطور کامل منکر شد، بطوری که تاثیرات ماه تولد بر روی افراد مختلف متفاوت است.

در این وبلاگ قصد داریم در مورد خصوصیات اردیبهشت ماهی ها مطالبی را بیان کنیم شاید برای شما جالب باشد:

خصوصیات متولدین اردیبهشت

متولدین اردیبهشت افرادی خوش رو و خوش برخورد بوده و عموما مورد توجه دیگران قرار می گیرند، اینان افرادی خانواده دوست بوده، استعداد انجام کارهای عام المنفعه را دارند.

اردیبهشت ماهی ها اغلب افرادی صبور، آرام، قانع، پرتحمل، عاشق مالکیت، متعصب، اهل اعتدال، با محبت، با سلیقه و خوش پسندن و عاشق عطر و بوی طبیعی اند، آنها افرادی قوی و سالم، وفادار، مخالف افراط، پول دوست، همیشه راضی، مصمّم، پرکار، سخاوتمند، باوقار و سنگین، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود، اهل مادیات، دنبال زندگی شیرین، مادی گرا و سودجو، به هر کاری صورت واقعی می‌دهد، مخالف خشونت، با ثبات و پایدار، عاشق صلح و آرامش، صادق، اهل هنر و مخالف درگیری اند.

این افراد اگر عصبانی شوند طوفان بپا می‌کنند، آنها با همه کنار می‌آیند، خود سر، نجیب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبیعت، عاشق رفتار ملایم، کمک رسان، دارای قلبی بزرگ، با صفا، مسلط به نفس، دارای عزت نفس، عاشق گل و زیبایی، بی تفاوت نسبت به دشمنان، میانه رو، رفیق و دوست بسیار شیرین، شیک پوش، علاقه‌مند به موسیقی، قدر شناس، مخالف عجله، دارای تحمل زیاد، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد اند.

 

خصوصیات زن متولد اردیبهشت

زن اردیبهشتی طبیعت را دوست دارد، همسری فداکار و کمک دهنده، مادری سخت گیر، عاشق موسیقی و ساز و آواز است. او در عشق بی پرواست، در شیک پوشی طرفدار سادگی است، مخالف شتابزدگی است و یک رگ لجبازی دارد.

ظرفیت مغزی بالایی دارند و اهل تجزیه و تحلیل مسایل هستند، بسیار سازش کارند و در رفتارشان سیاستمدار و مقید به اصول و بسیار قابل اعتماد و مسئولیت پذیرند.

 

 

خصوصیات مرد متولد اردیبهشت

مسلما هيچ مردي مهربان تر ، صميمي تر و شكيبا تر از يك متولد برج ارديبهشت نيست به شرط آنكه مردانگي و احترامات او مورد تهديد قرار نگيرد.

مرد اردیبهشتی فردی آرام، اهل عمل، حساس و محتاط است ولی اصلا رویائی نیست، او فردی زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه اش قهر نمی کند، دست و دلباز اما حسابگر است، او دیر ناراحت می شود اما اگر ناراحت شود دنیا را بهم می ریزد. زن شوخ، سیاستمدار، فرمانبردار و خانه دار را به حد عبادت دوست دارد.


 

اگر در میان اطرافیان و عزیزانتان افرادی هستند که در این ماه زیبای بهاری متولد شده اند می توانید تولد جذاب و زیبایی با تم مورد علاقه و مناسب سن او برگزار کنید.

مجموعه سورساتان اولین و بزرگترین تولید کننده تم تولد در ایران دارای متنوع ترین تم هاست، این تم ها دارای اقلام بسیار و کاملی بوده و در دسته بندی های تم های بزرگسال، تم پسرانه، تم دخترانه، تم ورزشی و تم های مناسبتهای قرار دارند.

برای مشاهده تم های سورساتان و آشنایی با انواع آنها می توانید به سایت سورساتان مراجعه بفرمایید.











اشتراک گزاری در: