تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


ماه مبارک رمضان

ﺳﻪشنبه,17اردیبهشت1398

گناه نکردن در این ماه بدان معنا نیست که در این ماه نباید شادی کرد و خوشحالی و شادی کردن در اسلام گناه نیست، همچنین در نیمه این ماه مبارک دو امام مجتبی و امام جواد تولد یافته اند، بنابراین در این ماه عزیز هم می توانید بعد از افطار جشن تولد برگزار کنید، بدین صورت که همه چیز را از قبل مهیا کنید تا برای برگزاری تولد وقت کم نیاورید مخصوصا در سالهایی که ماه رمضان در نیمه اول ماه است و شبها کوتاهند.

ماه مبارک رمضان

ماه رمضان در دین اسلام ماهی مبارک است، این ماه نهمین ماه سال قمری است که بین ماه شعبان و شوال واقع است، در این ماه روزه بر مسلمانان واجب شده است.

ماه رمضان سال 98

امسال ماه رمضان در اواسط فصل بهار و اواسط ماه زیبای اردیبهشت شروع شده و اواخر بهار و عبارتی اواسط خرداد ماه به پایان خواهد رسید.

در تقویم امسال روز اول ماه مبارک رمضان برابر با دوشنبه 16 اردیبهشت ثبت شده که با توجه به رؤیت نشدن حلول ماه، روز اول رمضان با تاخیر یک روزه، یعنی سه شنبه، 17 اردیبهشت ماه شروع شد.

 

مقام و برکات ماه مبارک رمضان

رمضان در لغت از رمضاء به معنای شدت حرارت گرفته شده و به معنای سوزانیدن می باشد، چون در این ماه گناهان انسان بخشده می شود، به این ماه مبارک رمضان گفته اند.

مقام و برکات ماه مبارک رمضان بسیار است ماه رمضان مهمترین ماه برای مسلمانان و تنها ماهی است که در قرآن از آن یاد شده است، مسلمانان این ماه را از طلوع آفتاب تا غروب خورشید روزه می گیرند و چشم و گوش و دهان خود را نیز کمتر در معرض گناه قرار می دهند.

 

افطاری دادن

یکی از سنتهای خوبی که در ماه مبارک رمضان در بین مؤمنان رایج است و ریشه در ایمان مردم دارد، افطاری دادن و میهمانی کردن اقوام و دوستان است، برای راحتی کار خود می توانید برای افطاری دادن از تم های سورساتان بویژه تم های خالخالی که برای هر مناسبتی مورد استفاده قرار می گیرند استفاده کرد تا علاوه بر زیبایی و دیزاین سفره افطار در وقت گرانبهای خود صرفه جویی کنید.
 

تولد در ماه رمضان

گناه نکردن در این ماه بدان معنا نیست که در این ماه نباید شادی کرد و خوشحالی و شادی کردن در اسلام گناه نیست، همچنین در نیمه این ماه مبارک دو امام مجتبی و امام جواد تولد یافته اند.

بنابراین در این ماه عزیز هم می توانید بعد از افطار جشن تولد برگزار کنید، بدین صورت که همه چیز را از قبل مهیا کنید تا برای برگزاری تولد وقت کم نیاورید مخصوصا در سالهایی که ماه رمضان در نیمه اول ماه است و شبها کوتاهند.

ماه مبارک رمضان

 











اشتراک گزاری در: