تخفیف 15 درصد روی تمام محصولات

فروشگاه آنلاین تم تولد و لوازم تولد سورساتان


تولد یک ساله ها

چهارشنبه,25اردیبهشت1398

تولد یک سالگی یکی از بیادماندنی ترین جشن هاست و پدر مادرها دوست دارند این جشن را بهمراه دوستان و آشنایان و بسیار با شکوه برگزار کنند، هرچند هیچ کودکی تولد یک سالگی خود را بیاد نمی آورد، اما این جشن یکی از خاطرات شیرین پدر و مادر است که از تولد دلبندشان بیاد دارند و هیچ گاه آن را فراموش نمی کنند.

تولد یک ساله ها

تولد یک سالگی یکی از بیادماندنی ترین جشن هاست و پدر مادرها دوست دارند این جشن را بهمراه دوستان و آشنایان و بسیار با شکوه برگزار کنند، هرچند هیچ کودکی تولد یک سالگی خود را بیاد نمی آورد، اما این جشن یکی از خاطرات شیرین پدر و مادر است که از تولد دلبندشان بیاد دارند و هیچ گاه آن را فراموش نمی کنند.

 

جشن تولد یک سالگی

جشن تولد یک سالگی اولین جشنی است که برای کودکان دختر و پسر گرفته می شود و اغلب والدین برای برگزاری این جشن روزشماری می کنند و تمایل دارند جشن تولدی باشکوه را برای یک ساله شدن فرزند خود برگزار نمایند. 

نخستین جشن تولدی که برای کودکان گرفته می شوند از نظر پدر و مادرها دارای اهمیت زیادی است و اغلب والدین برای جشن تولد یک سالگی فرزند خود از تزیین تولد و تم های شیک و متفاوتی استفاده می کنند. 

اگر کودک دلبندتان در آستانه یک ساله شدن است، احتمالا برای برگزاری جشن تولد یک سالگی او برنامه‌های زیادی دارید. حتما دلتان می‌خواهد جشن مفصلی بگیرید و اقوام و دوستانتان را دعوت کنید تا خاطره این روز همیشه در ذهنتان بماند.

 

تزیین جشن تولد یک ساله ها

تزیین جشن تولد فرزند دغدغه ی بیشتر خانواده هاست، مخصوصا که این جشن بمناسبت اولین تولد کودک باشد که پدر مادر شور شوق بسیاری برای برپایی این جشن دارند و میخواهند همه چیز به نحو احسن انجام شود.

برای برگزاری جشن تولد ابتدا بهتر است تم تولد و رنگ مورد استفاده برای تزیین تولد را با توجه به جنسیت فرزند خود انتخاب کنید سپس با کمک ایده های خلاقانه اقدام به تزیین جشن تولد برای فرزند یک ساله خود نمایید. بهتر است برای تزیین اتاق تولد برای بچه های یک ساله از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید. استفاده از رنگ های رنگین کمان می تواند زینت بخش تزیین اتاق تولد باشد و بهتر است برای تزیین دیوار و سقف اتاق تولد از ربان و تورهای رنگی و … استفاده نمایید.

یکی از تزیینات جذاب برای جشن تولد یک سالگی کودکتان، استفاده از عکس‎هایی است که در این یک سال از او گرفته‎اید. می‎توانید چند عکس خوب و زیبا را انتخاب کرده و آنها را به صورت “عدد یک” به دیوار بچسبانید.

 

تم تولد یک سالگی

انتخاب یک تم مناسب برای جشن تولد یک سالگی ایده خوبی برای برگزاری مناسب این جشن است، که برای کودکان بسیار جذاب است، 

اگر فرزندتان به رنگ خاصی واکنش مثبت نشان می‌دهد یا شخصیت عروسکی و کارتونی خاصی را دوست دارد، سعی کنید برای انتخاب تم تولد از آنها استفاده کنید.

تم و تزیینات جشن تولد یکسالگی را با توجه به خلق و خوی کودکتان تعیین کنید، دقت کنید کودکان یک ساله انسانهای بالغ نیستند و از شلوغی زود خسته می شوند، اگر کودکتان فعال و پر انرژیست، از رنگ های آبی روشن و صورتی ملایم استفاده کنید؛ این رنگ ها آرامبخش هستند و باعث می شوند فرزندتان انرژی خود را به یکباره تخلیه نکند؛ اما اگر کودک آرامی دارید، بهتر است از رنگ های گرم مثل: قرمز و زرد استفاده کنید که این رنگ ها کودکتان را به وجد می آورد و به او انرژی می دهد.

سورساتان بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده تم تولد در ایران دراری تنوع بالایی از انواع تم هاست، تم تولد یکسالگی و همچنین سایر تزیینات و لوازم جشن تولد دلبندتان را می توانید از فروشگاه اینترنتی سورساتان تهیه نمایید.

برخی از تم های سورساتان برای تولد یکساله ها عبارتند از:

تم های آبی و ملایم مثل: تم تولد بی بی پسر - تم تولد بی بی دختر - تم تولد کراسل آبی - تم تولد کراسل صورتی - تم تولد تدی پسر - تم تولد تدی دختر  - تم تولد بچه رئیس

تم های با رنگ گرم مثل: تم تولد ماشین - تم تولد مینیون - تم تولد کیتیتم تولد باب اسفنجی -  - تم تولد رنگین کمان

تم های تولد یک ساله ها

 

 

 











اشتراک گزاری در: